Chyba powinienem przenieść moją kompilację do rzeczywistej kategorii kompilacji. Oryginalny post:https://www.3si.org/threads/1994-3000gt-na-build-thread.821583/?post_id=1056331468#post-1056331468
Lista modyfikacji:
Silnik:
Dół:
Blok rozwiercony do 92 mm
Koła pompy oleju Italo grasso billet
Korbowody Brian crower h-beam
Tłoki Ross 12,5:1 z 3sx
Koło zamachowe Fidanza aluminiowe
Góra:
Głowice portowane i polerowane
Kolektor dolotowy portowany i polerowany
Obróbka zaworów 3-kątowa
Prowadnice zaworów BC mosiężne
Wałki rozrządu 264/272
Koła zębate wałka rozrządu 3sx regulowane
Zawory ssące i wydechowe Ferrea competition plus +1mm
Rozrząd:
Pasek Gates kevlar
Napinacz Rvenge solid
Koła pasowe Rvenge solid
Dolot:
Adapter kolektora dolotowego Breton performance engineering 6g75 holley
Kapelusz dolotowy Holley Hi-ram
Przepustnica GM LS 95 mm,
Usunięcie silnika krokowego
Różne:
Usunięcie wspomagania kierownicy
Usunięcie klimatyzacji
Usunięcie ABS
Skrzynia biegów:
Quaife qdh7b ATB LSD
Zarządzanie silnikiem:
Haltech elite 750
Wiązka silnika Haltech premium
Kontroler szerokopasmowy Haltech wb-2 dual channel
Haltech ic-7 MFD
Kompletne usunięcie i przebudowa wiązki silnika i nadwozia OEM
Nadwozie:
Klatka 6-punktowa
Wiązka nadwozia usunięta i zbudowano i zainstalowano wiązkę
Deska rozdzielcza aluminiowa, przełączniki, zestaw wskaźników
Osłona maski z indukcją powietrza, ponieważ wlot wystaje przez maskę na 3 cale
Całkowicie ocynkowane
Siedzenie Omp trs-x
Uprząż Omp 4-punktowa
Kierownica omp corsa
Szybkozłącze Sparco spline
Adapter piasty Kyostar
Akumulator przeniesiony do klapy
Spojler Megan racing aluminiowy
Wzmocnienie klapy dla spojlera
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane Yellow speed
Koła Lancer evox oem
Gen1 Vr-4 BBK
Zwrotnice Gen1 vr-4, końcówki drążków kierowniczych
Prawdopodobnie rzeczy, o których zapominam. Niedawno dostrojony przez Tstuned w companyjet performance w phoenix az. Obraca się do 9k obr./min.
. Link do filmu z strojenia.
Wciąż w toku
Lista modyfikacji:
Silnik:
Dół:
Blok rozwiercony do 92 mm
Koła pompy oleju Italo grasso billet
Korbowody Brian crower h-beam
Tłoki Ross 12,5:1 z 3sx
Koło zamachowe Fidanza aluminiowe
Góra:
Głowice portowane i polerowane
Kolektor dolotowy portowany i polerowany
Obróbka zaworów 3-kątowa
Prowadnice zaworów BC mosiężne
Wałki rozrządu 264/272
Koła zębate wałka rozrządu 3sx regulowane
Zawory ssące i wydechowe Ferrea competition plus +1mm
Rozrząd:
Pasek Gates kevlar
Napinacz Rvenge solid
Koła pasowe Rvenge solid
Dolot:
Adapter kolektora dolotowego Breton performance engineering 6g75 holley
Kapelusz dolotowy Holley Hi-ram
Przepustnica GM LS 95 mm,
Usunięcie silnika krokowego
Różne:
Usunięcie wspomagania kierownicy
Usunięcie klimatyzacji
Usunięcie ABS
Skrzynia biegów:
Quaife qdh7b ATB LSD
Zarządzanie silnikiem:
Haltech elite 750
Wiązka silnika Haltech premium
Kontroler szerokopasmowy Haltech wb-2 dual channel
Haltech ic-7 MFD
Kompletne usunięcie i przebudowa wiązki silnika i nadwozia OEM
Nadwozie:
Klatka 6-punktowa
Wiązka nadwozia usunięta i zbudowano i zainstalowano wiązkę
Deska rozdzielcza aluminiowa, przełączniki, zestaw wskaźników
Osłona maski z indukcją powietrza, ponieważ wlot wystaje przez maskę na 3 cale
Całkowicie ocynkowane
Siedzenie Omp trs-x
Uprząż Omp 4-punktowa
Kierownica omp corsa
Szybkozłącze Sparco spline
Adapter piasty Kyostar
Akumulator przeniesiony do klapy
Spojler Megan racing aluminiowy
Wzmocnienie klapy dla spojlera
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane Yellow speed
Koła Lancer evox oem
Gen1 Vr-4 BBK
Zwrotnice Gen1 vr-4, końcówki drążków kierowniczych
Prawdopodobnie rzeczy, o których zapominam. Niedawno dostrojony przez Tstuned w companyjet performance w phoenix az. Obraca się do 9k obr./min.
Wciąż w toku