Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner
21 - 40 of 51 Posts
Discussion starter · #21 ·
Wraz ze spadkiem temperatur, uruchomienie staje się coraz trudniejsze. Zatem zmniejszyłem nieco wyprzedzenie zapłonu i zwiększyłem korektę przepustnicy przejściowej z 10% do 20%, co zrobiło ogromną różnicę przy uruchamianiu. Zatem każdy, kto pisze mapę i zmniejsza wyprzedzenie zapłonu w niskich temperaturach, może pomóc odzyskać utraconą sterowność. Pozwala to tłokom przemieszczać się dalej w górę w cylindrze, dając większą kompresję i umieszcza paliwo bliżej świecy zapłonowej, aby je zapalić. Robi dużą różnicę, gdy masz większe wałki rozrządu z większym pokrywaniem się zaworów, co pozwala na przepuszczenie większej kompresji przez zawory podczas zimnego rozruchu.
Image
 
Discussion starter · #23 ·
Poszedłem na Fuel Fest w Scottsdale, prawdopodobnie około 120 osób rozmawiało ze mną o budowie, a więcej tego nie zrobiło i podobno kilka dużych ekip filmowych to kręciło. Większość ludzi zainteresowała się kolektorem dolotowym Holley lub niektórzy mówili: "eh, łagodna estetyka budowy", a potem zaczęli się temu przyglądać i mówili: "o kurwa, to jest szalone". Nawet flaga powiedział: "cholera, 3000gt, czy go zamieniłeś? Nie brzmi jak Mitsubishi..." Odpowiedziałem: "To faktycznie Mitsubishi 6g72, po prostu zbudowane do kurwy nędzy, wszystko silnik lol". Więc tutaj reprezentuję w Scottsdale. Tyrese kazał nam biegać do naszych samochodów w stylu Le Mans, żeby zrobić kilka 2-stepping, więc wiesz, że musiałem dołączyć lol...
 
Discussion starter · #25 ·
To niesamowite! Musisz czuć się dobrze po całej tej pracy
Tyle osób mnie o to pyta. dostać wycieczkę. Większość z nich albo dała się wciągnąć przez kolektor dolotowy Holley, myśląc, że zamieniłem 3kgt na FWD v8, albo mówiąc, że to łagodna estetyczna budowa, a potem patrząc pod maskę i mówiąc o kurwa, to jest szalone!. Pewnie 120 osób pod koniec nocy, sporo grup po 4-5 osób. Potem Tyrese kazał nam w stylu Le Mans biegać do naszych samochodów pod koniec nocy, aby dwustopniowo uruchomić nasze samochody. A w drodze na zewnątrz sporo dzieci prosiło mnie, żebym podkręcił obroty i wyrzucił z wydechu mnóstwo kul ognia lol. Dobrze się bawiłem, człowieku. Sprawia, że ​​jest to warte całego czasu i wysiłku.
 
Discussion starter · #30 ·
. Znacznik czasu 12:26. Naprawa dwuetapowa zakończona sukcesem. Zastosowałem zasilanie 5 V przez włącznik/wyłącznik bezpośrednio do avi1 w Haltechu i zadziałało.
 
Chyba powinienem przenieść moją budowę do właściwej kategorii budowy.
Oryginalny post:https://www.3si.org/threads/1994-3000gt-na-build-thread.821583/?post_id=1056331468#post-1056331468

Lista modyfikacji:
Silnik:
Dół:
Blok rozwiercony do 92 mm
Koła pompy oleju Italo grasso billet
Korbowody Brian crower h-beam
Tłoki Ross 12,5:1 z 3sx
Koło zamachowe Fidanza aluminiowe
Góra:
Głowice portowane i polerowane
Portowany i polerowany dolot
Obróbka zaworów 3 kątowa
Prowadnice zaworów BC mosiężne
Wałki rozrządu 264/272
Regulowane koła zębate wałka rozrządu 3sx
Zawory ssące i wydechowe Ferrea competition plus +1mm
Rozrząd:
Pasek gates kevlar
Napinacz Rvenge solid
Koła pasowe Rvenge solid
Dolot:
Adapter kolektora dolotowego Breton performance engineering 6g75 holley
Kapelusz dolotowy Holley Hi-ram
Przepustnica 95 mm GM LS,
Usunięcie silnika krokowego
Różne:
Usunięcie wspomagania kierownicy
Usunięcie klimatyzacji
Usunięcie ABS
Skrzynia biegów:
Quaife qdh7b ATB LSD
Zarządzanie silnikiem:
Haltech elite 750
Wiązka silnika Haltech premium
Kontroler szerokopasmowy Haltech wb-2 dual channel
Haltech ic-7 MFD
Kompletne usunięcie i przebudowa wiązki silnika i nadwozia OEM
Nadwozie:
Klatka 6-punktowa
Usunięto wiązkę nadwozia i zbudowano i zainstalowano wiązkę
Deska rozdzielcza, przełączniki, zestaw wskaźników aluminiowe
Kaptur z wlotem powietrza, ponieważ wlot wystaje przez maskę na 3 cale
Całkowicie ocynkowany
Siedzenie Omp trs-x
Uprząż 4-punktowa Omp
Kierownica omp corsa
Szybkozłącze Sparco spline
Adapter piasty Kyostar
Akumulator przeniesiony do klapy
Spojler aluminiowy Megan racing
Wzmocnienie klapy dla spojlera
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane Yellow speed
Koła Lancer evox oem
Gen1 Vr-4 BBK
Zwrotnice Gen1 vr-4, końcówki drążków kierowniczych

Prawdopodobnie rzeczy, o których zapominam. Niedawno dostrojony przez Tstuned w companyjet performance w phoenix az. Obraca się do 9k obr./min.
. Link do filmu z tuningiem.
Wciąż w trakcie

View attachment 323089 View attachment 323090 View attachment 323087 View attachment 323088


View attachment 323086 View attachment 323085
View attachment 323098 View attachment 323099
Jak jeżdżą te coilovery? Nigdy wcześniej o nich nie słyszałem
 
Discussion starter · #33 ·
Więc pomyślałem, że w końcu opublikuję aktualizację. Samochód stanął w płomieniach. Wyjąłem silnik, zespawałem ścianę grodziową i uszczelniłem wszystkie dziury, wysyłam samochód do Velocity Race Fab po nową klatkę. Zdecydowałem się na montowaną na podłodze skrzynkę pedałów Wilwood, nowe przewody sztywne, wałki rozrządu 280, podwójny (quad) kolektor dolotowy z przepustnicą 4150, ponowne pomalowanie komory silnika i maski, naprawę silnika i ponowne zbudowanie wiązki przewodów Haltech i wiązki przewodów nadwozia. Velocity Race Fab powinno być tutaj rano, aby odebrać ją po nową klatkę. To najdroższa rzecz. Potem powinno być trochę szybciej.
 

Attachments

Discussion starter · #35 ·
Wyrusza po nową klatkę bezpieczeństwa do @chrissadowski z velocity racefab. Następnie przechodzi do następnej fazy: ponowne malowanie komory silnika, skrzynki pedałów i przewodów sztywnych, montaż silnika, wiązka przewodów. Przejście na montowaną do podłogi skrzynkę pedałów, więc nie są wymagane żadne oryginalne pompy hamulcowe. Ale dużo nowych przewodów sztywnych sprzęgła, hamulca i paliwa.
 
Discussion starter · #38 ·
Oto kanał YouTube gościa budującego nową klatkę dla 3000gt. ChrisSadowski jeszcze nie zaczął publikować filmów. Gość jest dość zajęty i wkrótce ma imprezę driftową na Florydzie. Zatem może minąć chwila, zanim pojawią się filmy z budowy. Już powiedział, że przewidywany czas zakończenia to 2 tygodnie.
 
Discussion starter · #39 ·
Mam więc kilka zdjęć z bieżących postępów nad klatką. Jak na razie wygląda dobrze. Chłopaki mają imprezę driftową, więc wrócą dopiero w przyszłym tygodniu. Co wiedziałem wcześniej.
 
21 - 40 of 51 Posts