Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

All-motor 3000gt SL.

4.2K views 50 replies 10 participants last post by  Blackphoenix13  
#1 ·
Chyba powinienem przenieść moją kompilację do rzeczywistej kategorii kompilacji. Oryginalny post:https://www.3si.org/threads/1994-3000gt-na-build-thread.821583/?post_id=1056331468#post-1056331468

Lista modyfikacji:
Silnik:
Dół:
Blok rozwiercony do 92 mm
Koła pompy oleju Italo grasso billet
Korbowody Brian crower h-beam
Tłoki Ross 12,5:1 z 3sx
Koło zamachowe Fidanza aluminiowe
Góra:
Głowice portowane i polerowane
Kolektor dolotowy portowany i polerowany
Obróbka zaworów 3-kątowa
Prowadnice zaworów BC mosiężne
Wałki rozrządu 264/272
Koła zębate wałka rozrządu 3sx regulowane
Zawory ssące i wydechowe Ferrea competition plus +1mm
Rozrząd:
Pasek Gates kevlar
Napinacz Rvenge solid
Koła pasowe Rvenge solid
Dolot:
Adapter kolektora dolotowego Breton performance engineering 6g75 holley
Kapelusz dolotowy Holley Hi-ram
Przepustnica GM LS 95 mm,
Usunięcie silnika krokowego
Różne:
Usunięcie wspomagania kierownicy
Usunięcie klimatyzacji
Usunięcie ABS
Skrzynia biegów:
Quaife qdh7b ATB LSD
Zarządzanie silnikiem:
Haltech elite 750
Wiązka silnika Haltech premium
Kontroler szerokopasmowy Haltech wb-2 dual channel
Haltech ic-7 MFD
Kompletne usunięcie i przebudowa wiązki silnika i nadwozia OEM
Nadwozie:
Klatka 6-punktowa
Wiązka nadwozia usunięta i zbudowano i zainstalowano wiązkę
Deska rozdzielcza aluminiowa, przełączniki, zestaw wskaźników
Osłona maski z indukcją powietrza, ponieważ wlot wystaje przez maskę na 3 cale
Całkowicie ocynkowane
Siedzenie Omp trs-x
Uprząż Omp 4-punktowa
Kierownica omp corsa
Szybkozłącze Sparco spline
Adapter piasty Kyostar
Akumulator przeniesiony do klapy
Spojler Megan racing aluminiowy
Wzmocnienie klapy dla spojlera
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane Yellow speed
Koła Lancer evox oem
Gen1 Vr-4 BBK
Zwrotnice Gen1 vr-4, końcówki drążków kierowniczych

Prawdopodobnie rzeczy, o których zapominam. Niedawno dostrojony przez Tstuned w companyjet performance w phoenix az. Obraca się do 9k obr./min.
. Link do filmu z strojenia.
Wciąż w toku

Image
Image
Image
Image



Image
Image

Image
Image
 
#6 ·
Hej stary, jestem ciekaw adaptera Breton Performance do Hi Ram. Czy jest to tylko przykręcane, czy wymagana jest dodatkowa modyfikacja? Niesamowita konstrukcja!
Wymagana jest modyfikacja, ale nie w kolektorze dolotowym. Trzeba odciąć szyjkę wodną, ponieważ znajduje się ona bezpośrednio na górze. Kiedy to zrobisz, po prostu przykręcasz ją za pomocą elementów dostarczonych w zestawie. Byłem pierwszym gościem, który założył jeden z nich na 6g72, zanim zostały wykonane dla 6g75. Zatem zawarłem umowę z Breton Performance, wziąłem jeden, który miał niewielką wadę, która na to nie wpływała. Zadrapanie w jednym z dystansów za około 600 dolarów. W zamian musiałem zrobić film z instalacji, listę wszystkich zmian, listę nowego sprzętu, który musiałem zmienić, aby to zadziałało. Teraz sprzedają to jako zestaw dla 72.
 
#9 ·
Czy masz wykres z hamowni lub wirtualnej hamowni, którym chciałbyś się podzielić?
 
  • Like
Reactions: murphys_law
#10 ·
Czy masz wykres z hamowni lub wirtualnej hamowni do udostępnienia?
Jak dotąd nie. Ale mogę po prostu pobrać logi z Haltech 750 i powinienem być w stanie uruchomić je przez wirtualną hamownię. Właśnie skończyłem wymianę sprzęgła i paska rozrządu. Pasek rozrządu miał 2 pęknięcia, ale nie pękł. A sprzęgło było z jednej strony po strojeniu lol. Prawdopodobnie pobiorę te logi dziś wieczorem.
 
#11 ·
W końcu mogłem nim pojeździć po tuningu i zrobieniu rozrządu i sprzęgła. Jest głupio łatwo po prostu robić burnouty przy prawie każdym wciśnięciu gazu i po prostu robić burnouta lol. Zrobiłem rolling burnout na 1-3 biegu jadąc drogą. Zesłało mnie to ze śmiechu, jak bardzo to było absurdalne. Potem puściłem gaz i jest jakby miał tuning g35 pops and bangs, ale go nie ma. Dodali decel fueling, aby spowolnić spadek obrotów z aluminiowego koła zamachowego. Zdecydowanie spowalnia to hamowanie silnikiem o trochę. Wcześniej było jak w EV z mocnym hamowaniem regeneracyjnym, gdzie można dostać biczem po prostu puszczając gaz. Zdecydowanie obudziłem całą moją okolicę, jeżdżąc nim i robiąc wysokie obroty, burnouty i wystrzały z armaty. lol.
 
#12 ·
Zabrałem ją na pierwszy zlot samochodów i kawy, w którym mogła uczestniczyć. Zdecydowanie przyciąga tłumy. Czekam z niecierpliwością na 7 grudnia, kiedy Fuel Fest przyjedzie do Scottsdale. Może nawet pojawią się jakieś filmy, na których będę się ścigał z kilkoma samochodami w drodze powrotnej i odjadę z paleniem gumy. Tak naprawdę nie chciałem, ale jeśli choć trochę dotkniesz gazu na pierwszym biegu, natychmiast następuje palenie gumy lol.
 
#13 ·
Dostałem kilka aktualizacji. Zamontowałem zestaw wentylatorów mishimoto raceline 1875cfm na chłodnicy, aby poradzić sobie z rosnącą temperaturą na światłach, zestaw wody/metanolu Snow performance został skonfigurowany w haltech i planuję strojenie. Zamontowałem zestaw osłon pedałów omp... Szczerze mówiąc, czuje się o wiele lepiej niż seria i ułatwia hamowanie z międzygazem. Byłem zapracowaną pszczółką lol.

Wrzuciłem też nowy film na YouTube.
.
 
#17 · (Edited)
Świetna konstrukcja! Wysoka kompresja 6G brzmi niesamowicie. Czekam na więcej filmów z jazdy/wyścigów.
Absolutnie dawałem czadu w drodze do domu po pracy i tak, jeżdżę tym samochodem również do pracy. Szczerze mówiąc, jest całkiem uliczny, biorąc pod uwagę, że tak naprawdę nie powinien być. Musi mieć jeden z najdziwniejszych dźwięków silnika. Brzmi jak motocykl v4 lub ducati, gdy ma 4-9 tys. obr./min. A po 4-5 tys. obr./min zarówno dolot, jak i wałki rozrządu zaczynają naprawdę uderzać i po prostu staje i naprawdę rusza. Rolling burnout pod mostem w drodze do domu lol.edit:removed a reposted video.
Części jazdy, którą wykonuję, po prostu nie nagrywam. Ale możesz po prostu wysłać to i to coś. Całkowicie warte wszystkich pieniędzy i czasu poświęconego na budowę. Nawet jeśli generuje tylko 305 KM na kołach. Wciąż ma trochę mocy na stole. Ponieważ jest kompatybilny z paliwem elastycznym, po prostu jeszcze go nie dostroiłem. Może to być kolejne 10-25 KM.
 
#15 · (Edited)
Jeśli wtrysk "woda/met" to met, to może potencjalnie dodać mocy. Jeśli to woda, to nie może. To tylko odporność na detonację, aby dodać wyprzedzenie zapłonu i zubożyć mieszankę, ale nie dodaje bezpośrednio żadnej mocy; ale po co wypierać tę cenną przestrzeń spalania, skoro można zamiast tego użyć metanolu lub paliwa wyścigowego?

Jeśli naprawdę chcesz mocy NA, użyj M1 jako paliwa podstawowego i dodaj trochę nitrometanu. To naprawdę da ci ładną melodię trzask/bulgot :D
 
  • Like
Reactions: mdcrose
#16 · (Edited)
Jeśli wtrysk "woda/metanol" to metanol, to może potencjalnie dodać mocy. Jeśli to woda, to nie może. To tylko odporność na detonację, aby dodać wyprzedzenie zapłonu i zubożyć mieszankę, ale nie dodawać bezpośrednio żadnej mocy; ale po co wypierać tę cenną przestrzeń spalania, skoro można zamiast tego użyć metanolu lub paliwa wyścigowego?

Jeśli naprawdę chcesz mocy NA, użyj M1 jako paliwa podstawowego i dodaj trochę nitrometanu. To naprawdę da ci fajne brzmienie/bulgot strojenia :D
Tak, ma w sobie metanol. Mimo że jest to głównie po to, aby usunąć ciepło i dać mu więcej wyprzedzenia zapłonu. I planuję w końcu stroić pod nitro lol. Głównie dlatego, że chcę po prostu wysłać to na tor. Wyobrażam sobie, że niektórzy faceci z 3s dostaną sraczki, jeśli wejdę w zakres 9 sekund z SL i bez doładowania. Aha, i działa na paliwie wyścigowym 100 oktanów. Albo 260gt, albo mieszanka 91 i octanium, którą mam wszystko wstępnie odmierzone, aby mieszać razem, więc za każdym razem otrzymuję tę samą mieszankę. System woda/metanol to głównie eksperyment, aby zobaczyć, czy mogę uzyskać z niego jakieś korzyści w gorącym/suchym klimacie, takim jak Phoenix AZ, i móc trochę podkręcić moc. Chłodzenie parą działa tutaj szczególnie dobrze. Mamy około 200% wskaźnik parowania. A zestaw był tylko zestawem 1 stopnia za 370 $, ponieważ już planowałem użycie ECU Haltech do jego sterowania. Więc pomyślałem, że nie potrzebuję wszystkich dzwonków i gwizdków. Więc jestem w porządku z ewentualnym zmarnowaniem 370 $ na możliwość.
 
#18 ·
Miałem małą wpadkę. Samochód po prostu stanął mi podczas przyspieszania przy około 5 tys. obr./min. Został odholowany z powrotem do mnie. Początkowo nylonowa siatka, której używałem, aby zapobiec dostaniu się FoD do silnika, stopiła się i dostała do silnika. Wyczyściłem zawory dolotowe. Zaglądałem do silnika endoskopem i nie stwierdziłem dalszych uszkodzeń. Nadal nie chciał odpalić. Poszedłem sprawdzić rozrząd i stwierdziłem, że przewody czujnika wałka rozrządu są przerwane na 2 części. Sprawdziłem rozrząd na wypadek, gdyby koła zębate wałka rozrządu uszkodziły przewody, nic, samochód jest idealnie ustawiony w czasie. Przynajmniej to miałem. Nie jestem pewien, co dokładnie się stało, wygląda na to, że osłony rozrządu przetarły przewody na pół. Usunąłem czujnik wałka rozrządu i naprawiłem przewody za pomocą mosiężnych zacisków i koszulek termokurczliwych wypełnionych klejem. Następnie zamontowałem lepsze prowadzenie kabli na osłonie rozrządu, aby zapobiec ponownemu wystąpieniu czegoś takiego. Teraz działa dobrze. Przewód czujnika wałka rozrządu jest lekko pociągnięty w dół, aby utrzymać go w rowku i zapobiec przetarciu. I powinien zapobiec jego podskakiwaniu i wpadnięciu w koło zębate wałka rozrządu. Zrobiłem to samo z przewodami czujnika wału korbowego, tak na wszelki wypadek.
 
#20 ·
Cholera! Cieszę się, że udało ci się to znaleźć i naprawić!
Tak, cieszę się, że to nie było nic poważniejszego i że udało mi się wyczyścić zawory dolotowe przemysłowym fioletowym środkiem czyszczącym bez zdejmowania głowic. Zajęło mi to kilka dni, żeby ustawić parę tłoków na GMP z zamkniętymi zaworami. Napełnianie kanału tym środkiem i zostawianie go na noc. Następnie wydmuchiwanie wszystkiego wężem powietrznym pod wysokim ciśnieniem. Sprawdzanie endoskopem, a następnie powtarzanie tego procesu, choć bez czasu namaczania, aż para będzie czysta, a następnie przejście do innej pary. Potrzebowałem około galona tego środka, który zjadł skórę z moich rąk, ale udało mi się to zrobić. Zostawiłem świece zapłonowe wykręcone i użyłem węża do testera kompresji, aby wytworzyć pewną kompresję i wydmuchać wszystko, co przeszło przez zawory z cylindra lol. Czujnik wałka rozrządu zajął około 10 minut, żeby go wyjąć, naprawić i wymienić. To nie był duży problem, po prostu cieszę się, że to zauważyłem. Wyjechałem nim na przejażdżkę i musiałem się śmiać z tego, jak na mnie patrzą, gdy jadę do pracy w wybebeszonym 3000gt z aluminiową deską rozdzielczą i głośnym jak cholera. Po prostu pędząc po drodze. Nie wspominając o naklejce "I ❤ Meth" z zestawu metanolowego na tylnej szybie lol. Dziewczyna nie jest rozbawiona, ale mam to gdzieś.
Image
 
#21 ·
Wraz ze spadkiem temperatur, uruchomienie staje się coraz trudniejsze. Zatem zmniejszyłem nieco wyprzedzenie zapłonu i zwiększyłem korektę przepustnicy przejściowej z 10% do 20%, co zrobiło ogromną różnicę przy uruchamianiu. Zatem każdy, kto pisze mapę i zmniejsza wyprzedzenie zapłonu w niskich temperaturach, może pomóc odzyskać utraconą sterowność. Pozwala to tłokom przemieszczać się dalej w górę w cylindrze, dając większą kompresję i umieszcza paliwo bliżej świecy zapłonowej, aby je zapalić. Robi dużą różnicę, gdy masz większe wałki rozrządu z większym pokrywaniem się zaworów, co pozwala na przepuszczenie większej kompresji przez zawory podczas zimnego rozruchu.
Image
 
#23 ·
Poszedłem na Fuel Fest w Scottsdale, prawdopodobnie około 120 osób rozmawiało ze mną o budowie, a więcej tego nie zrobiło i podobno kilka dużych ekip filmowych to kręciło. Większość ludzi zainteresowała się kolektorem dolotowym Holley lub niektórzy mówili: "eh, łagodna estetyka budowy", a potem zaczęli się temu przyglądać i mówili: "o kurwa, to jest szalone". Nawet flaga powiedział: "cholera, 3000gt, czy go zamieniłeś? Nie brzmi jak Mitsubishi..." Odpowiedziałem: "To faktycznie Mitsubishi 6g72, po prostu zbudowane do kurwy nędzy, wszystko silnik lol". Więc tutaj reprezentuję w Scottsdale. Tyrese kazał nam biegać do naszych samochodów w stylu Le Mans, żeby zrobić kilka 2-stepping, więc wiesz, że musiałem dołączyć lol...
 
#25 ·
To niesamowite! Musisz czuć się dobrze po całej tej pracy
Tyle osób mnie o to pyta. dostać wycieczkę. Większość z nich albo dała się wciągnąć przez kolektor dolotowy Holley, myśląc, że zamieniłem 3kgt na FWD v8, albo mówiąc, że to łagodna estetyczna budowa, a potem patrząc pod maskę i mówiąc o kurwa, to jest szalone!. Pewnie 120 osób pod koniec nocy, sporo grup po 4-5 osób. Potem Tyrese kazał nam w stylu Le Mans biegać do naszych samochodów pod koniec nocy, aby dwustopniowo uruchomić nasze samochody. A w drodze na zewnątrz sporo dzieci prosiło mnie, żebym podkręcił obroty i wyrzucił z wydechu mnóstwo kul ognia lol. Dobrze się bawiłem, człowieku. Sprawia, że ​​jest to warte całego czasu i wysiłku.
 
#31 ·
Chyba powinienem przenieść moją budowę do właściwej kategorii budowy.
Oryginalny post:https://www.3si.org/threads/1994-3000gt-na-build-thread.821583/?post_id=1056331468#post-1056331468

Lista modyfikacji:
Silnik:
Dół:
Blok rozwiercony do 92 mm
Koła pompy oleju Italo grasso billet
Korbowody Brian crower h-beam
Tłoki Ross 12,5:1 z 3sx
Koło zamachowe Fidanza aluminiowe
Góra:
Głowice portowane i polerowane
Portowany i polerowany dolot
Obróbka zaworów 3 kątowa
Prowadnice zaworów BC mosiężne
Wałki rozrządu 264/272
Regulowane koła zębate wałka rozrządu 3sx
Zawory ssące i wydechowe Ferrea competition plus +1mm
Rozrząd:
Pasek gates kevlar
Napinacz Rvenge solid
Koła pasowe Rvenge solid
Dolot:
Adapter kolektora dolotowego Breton performance engineering 6g75 holley
Kapelusz dolotowy Holley Hi-ram
Przepustnica 95 mm GM LS,
Usunięcie silnika krokowego
Różne:
Usunięcie wspomagania kierownicy
Usunięcie klimatyzacji
Usunięcie ABS
Skrzynia biegów:
Quaife qdh7b ATB LSD
Zarządzanie silnikiem:
Haltech elite 750
Wiązka silnika Haltech premium
Kontroler szerokopasmowy Haltech wb-2 dual channel
Haltech ic-7 MFD
Kompletne usunięcie i przebudowa wiązki silnika i nadwozia OEM
Nadwozie:
Klatka 6-punktowa
Usunięto wiązkę nadwozia i zbudowano i zainstalowano wiązkę
Deska rozdzielcza, przełączniki, zestaw wskaźników aluminiowe
Kaptur z wlotem powietrza, ponieważ wlot wystaje przez maskę na 3 cale
Całkowicie ocynkowany
Siedzenie Omp trs-x
Uprząż 4-punktowa Omp
Kierownica omp corsa
Szybkozłącze Sparco spline
Adapter piasty Kyostar
Akumulator przeniesiony do klapy
Spojler aluminiowy Megan racing
Wzmocnienie klapy dla spojlera
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane Yellow speed
Koła Lancer evox oem
Gen1 Vr-4 BBK
Zwrotnice Gen1 vr-4, końcówki drążków kierowniczych

Prawdopodobnie rzeczy, o których zapominam. Niedawno dostrojony przez Tstuned w companyjet performance w phoenix az. Obraca się do 9k obr./min.
. Link do filmu z tuningiem.
Wciąż w trakcie

View attachment 323089 View attachment 323090 View attachment 323087 View attachment 323088


View attachment 323086 View attachment 323085
View attachment 323098 View attachment 323099
Jak jeżdżą te coilovery? Nigdy wcześniej o nich nie słyszałem
 
#33 ·
Więc pomyślałem, że w końcu opublikuję aktualizację. Samochód stanął w płomieniach. Wyjąłem silnik, zespawałem ścianę grodziową i uszczelniłem wszystkie dziury, wysyłam samochód do Velocity Race Fab po nową klatkę. Zdecydowałem się na montowaną na podłodze skrzynkę pedałów Wilwood, nowe przewody sztywne, wałki rozrządu 280, podwójny (quad) kolektor dolotowy z przepustnicą 4150, ponowne pomalowanie komory silnika i maski, naprawę silnika i ponowne zbudowanie wiązki przewodów Haltech i wiązki przewodów nadwozia. Velocity Race Fab powinno być tutaj rano, aby odebrać ją po nową klatkę. To najdroższa rzecz. Potem powinno być trochę szybciej.
 

Attachments

#35 ·
Wyrusza po nową klatkę bezpieczeństwa do @chrissadowski z velocity racefab. Następnie przechodzi do następnej fazy: ponowne malowanie komory silnika, skrzynki pedałów i przewodów sztywnych, montaż silnika, wiązka przewodów. Przejście na montowaną do podłogi skrzynkę pedałów, więc nie są wymagane żadne oryginalne pompy hamulcowe. Ale dużo nowych przewodów sztywnych sprzęgła, hamulca i paliwa.