Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

Forte Seal Conditioner do obróbki VSS

2.8K views 6 replies 3 participants last post by  Zephrant  
#1 ·
Zazwyczaj nie jestem zwolennikiem odżywek, uszczelniaczy ani innych szybkich rozwiązań, ale rozważam to.


Moje wyszukiwania nic nie dają - czy ktoś tego próbował i czy są jakieś historie grozy/ryzyko z tym związane?
Mimo że mój silnik został "niedawno" odbudowany, myślę, że stał przez rok lub dwa. Dużo dymu po wysokiej próżni, jak podczas hamowania silnikiem do zatrzymania. Naprawdę nie chcę robić pełnej roboty VSS, jeśli mogę tego uniknąć przez jakiś czas.

Image
 
#3 ·
(n)(n)

Siedzenie przez rok lub dwa... nie miałoby z tym nic wspólnego. Sądząc po wszystkich innych problemach, które miałeś, coś zepsuli.

P
 
owns 1993 M 3kgt-TT
#5 · (Edited)
Myślę, że naprawiłeś wszystkie problemy z silnikiem, z wyjątkiem niskiego ciśnienia oleju na biegu jałowym i to prawda? A jeśli chodzi o ciśnienie oleju, manometr testowy i termometr na podczerwień, aby naprawdę "zobaczyć", jakie jest ciśnienie w porównaniu ze standardowym wskaźnikiem, byłoby prawdopodobnie dobrym pomysłem... czy nie przeszedłeś na olej xxW-50?

Myślę, że czas zdjąć głowice?
Nie chciałeś się w to naprawdę zagłębiać, prawda? Mógłbyś zdjąć rurę spustową i zobaczyć, z którego banku pochodzi... (wymagana ochrona słuchu) lol. To może tak naprawdę niewiele pomóc, ale wpadło mi to do głowy... Ale jeśli to USZCZELKI, jeśli poza tym działa dobrze, po co iść dalej niż to konieczne...

P
 
owns 1993 M 3kgt-TT
#6 ·
Teraz jeżdżę na 20w50 i tak naprawdę jest w porządku. Po wyregulowaniu korekt paliwa (i trzykrotnej wymianie oleju) myślę, że się oczyściło. Przynajmniej już nie ma kontrolki niskiego ciśnienia oleju na biegu jałowym.

Zostały dwa główne problemy - dymienie, głównie przy wysokim podciśnieniu, a strojenie jeszcze nie jest świetne. Źle reaguje między 1k a momentem, gdy pojawia się doładowanie. Dzisiaj naprawiłem podstawowe ustawienie zapłonu (było 15 stopni), więc mam nadzieję, że to pomoże. Muszę znaleźć przewód sygnałowy WBO2 i rejestrować, aby pójść dalej.

I może mieć stuk z tyłu, o który się martwię. Olej jest jak dotąd czysty, ale martwię się o panewkę korbowodu. :( I nie, tak naprawdę nie chcę wyciągać głowic ani silnika. Ale martwię się, co oni tam naprawdę zrobili. Kilka wycieków oleju też jeszcze nie naprawiłem, więc jest więcej niż jeden powód, żeby to otworzyć.

Dobrą wiadomością jest to, że w wylotach turbosprężarki nie ma oleju, więc może są w dobrym stanie.
 
#7 ·
Aktualizacja - Nie próbowałem uszczelniacza. Zdjąłem przednią głowicę, nie podobało mi się to, co zobaczyłem. Wyjąłem silnik i znalazłem pęknięty tłok, kawałek był luźny między pierścieniem a głowicą. Również dużo oleju z tylnego otworu odpowietrzającego głowicy. Skończyło się na pełnej odbudowie.