Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

Complete 3000GT Servicehandleiding E-Book

1 reading
79K views 48 replies 28 participants last post by  PoppinP  
#1 · (Edited)
Hallo, als iemand het complete servicehandboek voor het 3000GT- en Stealth-platform nodig heeft. Ik seed momenteel de complete e-book-kopie voor al mijn nieuwe 3si-vrienden, zolang het duurt om meer exemplaren van het boek te krijgen voor de mensen die het niet hebben, maar wel zelf aan de slag willen.

Het boek zelf is in PDF-formaat en bevat de volgende handleidingen:
-6G72 Motor Servicehandleiding
-1991 - 1999 Onderdelenhandleiding
-1991 3000gt Servicehandleiding Volume 1
-1991 3000gt Servicehandleiding Volume 2
-1992 - 1996 3000gt Servicehandleiding Volume 1
-1992 - 1996 3000gt Servicehandleiding Volume 2
-3000gt en Spyder Service Supplement
-3000gt Technische Info Handleiding
-Automatische Transmissie Servicehandleiding
-Motor Servicehandleidingen
-Handgeschakelde Transmissie Servicehandleidingen

Erg handig voor het opzoeken van onderdeelnummers en dergelijke!
Link is Hier

Ook, blijf na het downloaden seeden zodat mede 3si-enthousiastelingen er ook van kunnen genieten :)

Dank u

#5 ·
Wat bedoel je precies met "seeding"? Torrents?
Ziet er precies uit als wat ik op de cd heb. Ik weet niet zeker of dat auteursrechtelijk beschermd is. Ik heb het, denk ik, op eBay gekocht.

#6 · (Edited)
Ik bezit het boek al, het gaat me niet om geld, dat beloof ik jullie. Het boek zelf is erg moeilijk verkrijgbaar en exemplaren worden zeldzaam, neem ik aan. Ik probeer jullie gewoon wat goede info te geven, om de forumregels niet te overtreden. Ik dacht gewoon dat we een set handleidingen konden hebben als we die nodig hebben. Als mijn draadje iemand van streek maakt, haal ik het weg. Bedankt en de beste wensen

#8 ·
  • Like
Reactions: PoppinP
#17 ·
#10 ·
MISLUKT

Links zijn kapot.
Interessant!

Iets met vbulletin automatische links heeft de helft van de PDF-bestandsnamen voor mijn links verwijderd. Gebruik degene die Import Power heeft geplaatst, want die gaan direct naar de pagina met de 3Ss-handleidingen. Mijn links zouden direct naar de PDF-bestanden zelf moeten gaan, maar links worden niet correct geplaatst. :confused:

#16 ·
Nee, maar iemand die de bestanden aanbiedt, zou het geĂŻnfecteerd kunnen hebben. Daarom zijn torrents niet veilig!
Nee... zo werkt het niet echt. Als de primaire bron veilig was, dan zouden de andere bronnen veilig zijn. Als ze gewijzigd zijn ten opzichte van de originele bron, dan is hun programma niet langer "geldig" en zou het bestand zelf opnieuw worden gedownload van een andere seed, zodat het overeenkomt met de originele bron.

Kortom:

Eerste kopie is veilig, alle andere kopieën zouden veilig moeten zijn. Maar zoals met alles wat je van internet downloadt, is 110% voorzichtigheid geboden.

#20 ·
Import, ik denk dat we nu allemaal bang zijn!
Onze handleidingen zijn schoon. Het waren de torrents van de OP's die slecht waren, daar hebben we niets mee te maken.

-Chris

#22 ·
Man, je probeert iets aardigs voor mensen te doen en je krijgt dit soort kritiek. Mijn link is legitiem, dat weet ik omdat ik een map voor een map heb gemaakt. Ik ben dol op mijn GT en wil veel vrienden maken op 3si. Welk persoonlijk voordeel heb ik erbij om virussen op computers te zetten? Niets. Kortom, mijn bestand is veilig en bevat geen virussen.

Ik weet dat ik hier als nieuweling nog niet veel te zeggen heb en met beschuldigingen zoals die ik net heb gekregen, zie ik veel... Ik probeer gewoon een bijdrage te leveren aan de gemeenschap.

Ik verwijder mijn link en ik denk dat ik gewoon weer op de forums ga rondhangen. Niet erg vriendelijk voor nieuwe leden hier, ik probeerde gewoon te helpen.

#26 ·
Liegen!? lol, waarom zou ik daar zomaar over liegen. Het verliezen van de meeste van mijn bestanden is niet iets waar ik verdomme een grap over maak.
Niemand heeft gezegd dat je gelogen hebt. We wijzen er alleen maar op dat je geen virus hebt gekregen van de torrent. Controleer je computer, je hebt het van iets anders gekregen.

#25 ·
Ik wil graag een paar dingen benadrukken:

1. Bestanden die zijn gedownload met behulp van informatie uit een torrentbestand worden gecontroleerd aan de hand van een SHA1-hash in het .torrentbestand zelf. Hierdoor is het duidelijk of de bestanden zijn gewijzigd, en je zou ze niet ontvangen (de meeste programma's zullen de geknoei met bestanden ook niet seeden).

2. Als 3SX de servicehandleidingen host, waarom is er dan een verschil met copyright als iemand linkt naar precies dezelfde bestanden, maar dan zelf gehost?

#27 ·
Bedankt Spliffout. Ik heb ze, ze zijn erg behulpzaam, ik heb geen problemen gehad met virussen en ik ben up-to-date.

Al die tijd en ik had geen idee dat die bestanden werden gehost door 3SX, ik denk dat er een sticky link voor zou moeten zijn, speciaal voor nieuwelingen.

Ik vraag me ook af wat Marshall zei, als deze bestanden door 3SX worden gehost, waarom zou hij dan ook verbannen worden voor het hosten ervan?

#29 ·
HĂ©, wat is er aan de hand! Ik heb deze link gevonden en was enthousiast. Ik probeer al ongeveer 2 jaar een servicemanual in winkels te vinden, maar zonder succes. Ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen om een manual te krijgen. E-mail me en laat het me weten.

#31 ·
HĂ©, wat is er aan de hand! Ik vond deze link en was enthousiast. Ik probeer al ongeveer 2 jaar een servicehandleiding te vinden in winkels, maar zonder succes. Ik vroeg me af of iemand me kon helpen om een handleiding te krijgen. E-mail me en laat het me weten.
Bekijk EBay. Papieren handleidingen komen af en toe voorbij.

#33 ·
Ik waardeer het ook zeer, jammer dat ik XP heb en het niet heb uitgezocht. Ik kocht een VR4 met 137K en wilde de distributieriem vervangen voordat ik veel ging rijden. Ik bestelde een handleiding (cd) van ebay en 10 dagen (twee weekenden) later ontving ik een defecte cd, hij zei dat hij er nog een zou sturen 11 dagen geleden (nog twee weekenden), ben nu op zoek naar een andere bron.

#34 ·
Ik waardeer het zeer, jammer dat ik XP heb en het nog niet heb uitgezocht. Ik kocht een VR4 met 137K en wilde de distributieriem vervangen voordat ik veel ging rijden. Ik bestelde een handleiding (cd) van eBay en 10 dagen (twee weekenden) later ontving ik een defecte cd, hij zei dat hij er nog een zou sturen 11 dagen geleden (nog twee weekenden), ben nu op zoek naar een andere bron.
Hier is het

3S Service Manuals

-Chris