Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
Joined
·
3,786 Posts
Discussion Starter #1
Anyhow im watching this smartass little bitch from Wyoming race in and out of traffic, generally pissing everyone off.

Along comes what looks like an Acura Integra. So they square off, and he keeps up and beats her!!!

Wtf?? The guy said he put the TC on himself. He had the S AFC? etc..

I didnt know there was a TC for that car.

OMG i cant wait to get my car back. Gonna run an SL badge on it.
 

·
Premium Member
Joined
·
2,986 Posts
Re: Re: TC? Integra kills Mustang

PRODIGY3000 said:
Uh, that's gonna be a negative.
You know, I was going to do that when I get the VR-4 back together. I'm going to refinish the black side side panels behind the door windows and remove the twin turbo sticker and change the rear to say 3000GT SL.

What's best is that I'm going to have upgraded turbos and fuel system, port/polished heads, and header-back exhaust for performance mods to start with. The look on people's faces will be priceless:cool:
 

·
Member 0564
Joined
·
1,915 Posts
Re: Re: TC? Integra kills Mustang

PRODIGY3000 said:
Uh, that's gonna be a negative.
yeah it'd be negative but atleats people won't be afraid to run him when they see the twin turbo badging. And when they think they are taking on an SL when actually they are racing a TT...well lets just say they will be suprised hehe :D
 

·
never ending projects
Joined
·
530 Posts
i think thatd b funny as hell to watch,

i want to do the same thing if i ever get a vr4 or tt (remove all tt badging)
people see vr4 around here and shit their pants.....not to many tt's around one of the reasons i cant wait till i get 1:D
 
1 - 5 of 5 Posts
Top