Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Elk WK voetballen gaan er een stel mensen van nederland naar de wereld kampioenschappen voetbal met hun voortuig(ze noemen het Oranje Trophy, je kan ze op facebook of dit internet adres vinden). Ze rijden het hele stuk. Gekke nederlanders lol. Ze vertrekken altijd in Amsterdam. Dit jaar zat de Atlantische oceaan in de weg. het idee was geboren om van Niew Amsterdam(New York) naar het WK te rijden , ze zijn bij Memphis, nashville , Oklahoma City Las Vegas , ik geloof dat ze naar san Fransisco zijn gegaan en dan naar het zuiden naar Los Angeles zijn gegaan en van daar, goed geraden , naar ons huis toe in Escondido, ik heb ze uitgenodigt , dat leek me wel leuk . Ze blijven hier overnachten en morgenvroeg vertrekken ze weer en gaan over de grens met Mexico. het zijn zon 38 personen met auto motors en bussen.
het wordt hier echt gezellig vanavond. Hamburger grillen met alles, ik bier en wijn en sodas ingeslagen, het zwembad verwarmt en hot tub aan, en de firepit doe ik aan.

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Een van deze jongens is achter gebleven omdat hij zijn paspoort verloren was in Utah, gelukkig is het gevonden en word opgestuurd naar ons. We kijken waneer ie hier aankomt en dan reist hij per vliegtuig naar La paz MX om daar zich bij de caravan kan voegen. hij heeft zijn auto naar zijn corijder over gescreven om de grens met mexico over te komen.

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Maar het was echt gezellig!

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #5 ·
nog 3 dagen!

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #7 ·
get the fuck outta here lol

· Marshall Taylor
1,629 Posts
get the fuck outta here lol
Phil got you. That's what Show Killer's do. Even after 4 years, lol!

I wonder what happened to Turbo Beast? He used to post regularly.

Marshall

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #9 ·
I think he sold his vr4 in the Netherlands and got something muscle here in usa. He was still somewhere around SA

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #11 ·
okay time out is over, april u can let him back in

1 - 14 of 14 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.