24,639 Posts
Elk WK voetballen gaan er een stel mensen van nederland naar de wereld kampioenschappen voetbal met hun voortuig(ze noemen het Oranje Trophy, je kan ze op facebook of dit internet adres vinden). Ze rijden het hele stuk. Gekke nederlanders lol. Ze vertrekken altijd in Amsterdam. Dit jaar zat de Atlantische oceaan in de weg. het idee was geboren om van Niew Amsterdam(New York) naar het WK te rijden , ze zijn bij Memphis, nashville , Oklahoma City Las Vegas , ik geloof dat ze naar san Fransisco zijn gegaan en dan naar het zuiden naar Los Angeles zijn gegaan en van daar, goed geraden , naar ons huis toe in Escondido, ik heb ze uitgenodigt , dat leek me wel leuk . Ze blijven hier overnachten en morgenvroeg vertrekken ze weer en gaan over de grens met Mexico. het zijn zon 38 personen met auto motors en bussen.
het wordt hier echt gezellig vanavond. Hamburger grillen met alles, ik bier en wijn en sodas ingeslagen, het zwembad verwarmt en hot tub aan, en de firepit doe ik aan.
het wordt hier echt gezellig vanavond. Hamburger grillen met alles, ik bier en wijn en sodas ingeslagen, het zwembad verwarmt en hot tub aan, en de firepit doe ik aan.