Hallo mede 3000gt eigenaren!
Ik heb hier nog flink wat onderdelen liggen die ik kan aanbieden,,, kleine onderdelen worden gratis verzonden

en alle onderdelen zijn als nieuw!
Ik heb ook nog een compleet nieuw 3.1L blok + 6 versnellingsbak.
Maar ik weet niet of ik de auto compleet verkoop met blok of dat ik dat los verkoop, dus hou de komende tijd deze thread in de gaten want ik zal proberen zo snel mogelijk alles hierop te zetten.
Ja je leest het goed, auto is dus ook te koop,, staat op NL kenteken BPM, BTW, kentekenkeuring en invoerrechten zijn betaald.
Vraag me niet hoe het kan maar het kan,,, €3000 voor de auto op kenteken inclusief nieuw Raypampena 3.1L blok, geflowde kop, 6sp bak etc (kijk maar in het project thread)
Dus ookal zoek je zelf geen auto,,, zegt het voort!!!!
Thread van het project:
http://www.3si.org/forum/f195/dennis-project-445670/
Bij het project de 3e foto van boven zie je de velgen, die heb ik nog inclusief NIEUWE banden 18"
Bandenmaten zijn onder voorbehoud want weet het niet zeker meer maar volgens mij is het:
Achter: 265/40/18
Voor: 245/45/18
Nieuwe banden + velgen €800 dit ben je normaal alleen al aan de banden kwijt!
Blitz Sequential Boost Controller i-D €250
Blitz Power Meter i-D €100
kan per stuk maar liever als setje natuurlijk, setje voor €300
AEM EMS voor de 3000gt
AEM inlaat temp meter
AEM 3.5 map sensor
AEM EGT sensor complete set voor met alle sensoren voor €750,,, kost nieuw €1300!!!
AEM wideband gauge + sensor €100
Losse AEM wideband sensor €45
Cianci widebody front fender €250 (bedenk dat je nu geen megaverzendkosten betaald om het uit de USA te laten komen!)
1991-1999 Front Wide body fenders (Non Vented) Mitsubishi 3000gt and dodge stealth non vented fenders [CR-3SFF02] - $550.00 : CIANCI USA, Mitsubishi 3000GT, Dodge Stealth, Nissan 350z, Chevrolet Corvette, and more!, Wide body kits, hoods, fenders, bu
Cianci widebody rear fenders €150 (bedenk dat je nu geen megaverzendkosten betaald om het uit de USA te laten komen!)
1991-1999 Rear Wide Body Fenders 1991-1999 Mitsubishi 3000gt and Dodge Stealth wide body rear fenders [CR-3SRF01] - $329.00 : CIANCI USA, Mitsubishi 3000GT, Dodge Stealth, Nissan 350z, Chevrolet Corvette, and more!, Wide body kits, hoods, fenders, bu
Nog veel originele onderdelen
Zoals 2e gen koplampen en knipperlichten, intercooler buizen etc
Kan me op het moment niet zoveel meer bedenken maar zal de komende tijd deze thread regelmatig updaten.
Wil je foto's kan je me altijd even mailen op:
[email protected]
Ik ben altijd te bereiken op: 06 460 833 15
Wel interesse in een artikel maar niet voor mijn prijs: doe me een goed bod zou ik zeggen.
Groetjes Dennis!