Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

681 - 700 of 707 Posts

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #681
Sorry, i tried, lmao. No wonder the translation wasn't coming out right...

Buttch

PS DuTTch, heres a freebie, lol
r u saying that I get credit for every post in this thread from everybody?

·
Cabana Boy
2,105 Posts
r u saying that I get credit for every post in this thread from everybody?
No, but it gives you an excuse to recoup some of the 3000 you lost by posting after my posts, lol.

I tried really hard and spent ALOT of time trying to get the translator to get the above into Dutch the right way... no dice...

Buttch

·
Amsterdamn
4,036 Posts
@ BuTTch: You should make it: De Nederlandse chicks zijn lekker! -> Translation: Those Dutch girls look mighty fine!
And yes its true they know what the want, most guys over here sure as hell aint the boss around house. The whole housewife thing is truly backing up on us since were having guys staying home with the kids and the wife going to work. A bit scary all in all ;)

@Den: Mooie lijst man! Ben benieuwd, zeker naar die leidingen. Zijn het die algemeen gebruikte fittingen? Ik heb toen die gevlochten leidingen gewoon in NL gekocht via een chassis bouwer. Hebbie al foto's van het één en ander? Ik ga Allan nog een keer op z'n kop slaan om dat subforum nou een voor elkaar te maken. Zal wel na ROTY en de calender worden denk ik :(

·
Headmaster
613 Posts
over dat forum trouwens,,,,,,,, kevin kent nog iemand die een 3000gt heeft en geen lid is. gelijk ff kevin en die maat van hem toevoegen bij onze "aanvraag" :p

er staat hier trouwens een 3000gt SL te koop in harderwijk, ik krijg van het weekend de prijs te horen

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Kevin kan sowieso bij de lijst, ik post meteen ff een update in de poll.
Enneh die maat van Kevin moet dan ook wel lid worden van het forum :D

Beetje nette sl? Hebben hier nu een stealth staan met problemen.....

FF foto's van je spullen!

EDIT: OPNIEUW gereageerd in de poll dammit

·
Headmaster
613 Posts
ik heb mijn nichtje er nog ff aan toegevoegd,,,, ze zit nooit op het forum ik heb haar alleen ff laten inschrijven zodat we meer NL leden hebben :p

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #689
ik heb mijn nichtje er nog ff aan toegevoegd,,,, ze zit nooit op het forum ik heb haar alleen ff laten inschrijven zodat we meer NL leden hebben :p

en een fotootje uiteraard!:D , pics or ban!

·
Registered
38 Posts
Klopt; ik ken die gast die Dennis bedoeld. Hij woont in Veldhoven en heeft een VR4 die uit elkaar ligt vanwege komplete revisie/ tuning etc.

Willen we voor dit nieuw sub forum ook een apart logo (wat mij betreft geen slecht idee)?
Zo ja, mijn beste vriend is afgestudeerd kunstenaar en webdesigner enzo (in ieder geval arisitiek). Ik zou hem daarvoor kunnen vragen. Ik zie hem vandaag nog.
Zo nee, ook goed.

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #692
Klopt; ik ken die gast die Dennis bedoeld. Hij woont in Veldhoven en heeft een VR4 die uit elkaar ligt vanwege komplete revisie/ tuning etc.

Willen we voor dit nieuw sub forum ook een apart logo (wat mij betreft geen slecht idee)?
Zo ja, mijn beste vriend is afgestudeerd kunstenaar en webdesigner enzo (in ieder geval arisitiek). Ik zou hem daarvoor kunnen vragen. Ik zie hem vandaag nog.
Zo nee, ook goed.
dat zou wel leuk zijn

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Vragen!

Maar eerst dat fokking sub forum, alan heeft het druk met ROTY en de calender dus duurt nog ff.
Foto van Den z'n nichtje!
M'n zakenpartner heeft me ingeschreven bij een dating site, hufter. Moet dus op een (voor mij blind) date binnenkort.

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #696
Bij jullie ist al 2009 ! Gelukkig Nieuw Jaar! Hier is het bijna 23:00!

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #697
Ik geloof dat ik vandaag een nieuw record in posts ga krijgen.

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #698
hebben jullie wel eens van 3S autos gehoord in Belgie?

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #700
ik ben nu lekker olie bollen aan het eten, yummy

681 - 700 of 707 Posts