Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

661 - 680 of 707 Posts

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Ohw! Let even op die install foto's van 3SX, kan je het beste ook wat leiding erbij doen + de benodigde fittingen. Op die manier hou je wat ruimte bij het blok zelf plus dat je niet loopt te kloten om de druk te verstellen :D

Voor money order betaal je ook geen extra toelage, bij paypal en creditcard wel!

·
Registered
528 Posts
Als ik met leiding wil werken moet ik ook nog een buigtang en een flaring tool kopen,maar mooi is het natuurlijk wel.
Die setup van oohnoo kicks ass bijvoorbeeld.

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Ja klopt! maar oef, das een klus! dan heb je meer nodig als alleen fittingen, zoals je al zei: Een flaring tool, hard line, Y-stuk etc.

Heb van Oohnoo vernomen dat hij ze waarschijnlijk gaat produceren voor de verkoop, mocht dat nou niet gebeuren kan je op mij rekenen dat ik het na ga maken! Maar zolang hij nog geen zekerheid geeft over wel of niet wacht ik het wel even af. RVS is klote om te buigen en een flens op de maken.

·
Registered
528 Posts
Zo'n flaring tool kan altijd van pas komen,ook bij remleidingen enzo.
Maar ik heb prijzen gezien varierend van $25 tot honderden dollars.
En wat die rvs leidingen betreft,pfff ik ben tenslotte pijpfitter.

·
Amsterdamn
4,036 Posts
hahaha dan ben jij dus wel handig met die rommel! Ja en weet je wat wbt die "flare tool" Je krijgt waar je voor betaald; zoals bij alles eigenlijk :D

Aangezien ik geen remleidingen zelf ga maken (worden gewoon besteld, makkelijker en goedkoper) heb ze zelfs nog nooit nodig gehad. dus ik vind het de aanschaf NOG niet waard. Mocht ik nou een fuel setup gaan maken, dan word het een ander verhaal.

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Die is inderdaad knap, heb hem in m'n handen gehad paar weken geleden in de states. Iets van $80,- dacht ik, maar weet ik niet zeker meer. Verkopen hem daar bij NAPA en Autozone.

Naja zolang ik um niet nodig heb, koop ik um niet. Mocht jij er straks een hebben en ik wil hem gebruiken dan mag ik vast wel een seintje geven ;)

·
Registered
528 Posts
Ik ga eens uitrekenen wat ik ongeveer kwijt ben als ik hardline wil gebruiken.
De fittingen voor hardlines zijn weer goedkoper dan slangaansluitingen en een stukje buis trek ik op het werk wel uit de schrotbak.

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #671
Ja de pomp krijgt z'n stroom rechtstreeks van de accu,via een relais natuurlijk.
Het relais wordt aangestuurd door de originele stroomkabel van de pomp.
Jammer dat je de naam van dat bedrijf niet meer weet,tot nu toe heb ik nog geen zaak gevonden die paypall accepteerd,en ik heb geen creditcard.
Geen Krediet kaart? How kan je door het leven gaan zonder CC?:D

·
Cabana Boy
2,105 Posts
Sorry, i tried, lmao. No wonder the translation wasn't coming out right...

Buttch

PS DuTTch, heres a freebie, lol

·
Cabana Boy
2,105 Posts
LMAO! Translator suck! Especially when you press the swedish button ;)
But just to answer your question: fine, "hoe ben jij?" translate the part between the hyphons :D
Beschuldig me niet van het proberen

Buttch

PS your right, the translator sucks, lol. I tried doing it retranslating it back and it comes out all jacked up. Oh well, its fun

·
Amsterdamn
4,036 Posts
Whahaha LMAO! I love these translations, they take the exact word and turn the whole sentence around :D You probably wrote: You cant blame me for trying.
But it made this sentence in dutch: You can accuse me of trying!
Awesome :D

·
Headmaster
613 Posts
Collin, ik heb net vandaag die brandstof leiding kit binnen gekregen, van pomp naar aftermarket filter naar voorste brandstof leiding AN stainless braided lines.

Ik weet nog dat jij geintresseerd was in prijs/kwaliteit dus ik zal het wel ff laten weten zodra ik er mee bezig ga, ik was nu er voor 290 dollar kwijt zonder druk regelaar natuurlijk.

Zoiezo kerst voor mij, ik heb een hele lijst binnen gekregen:
Ferrea 1mm oversized valves
3e gen lifters
fuel line kit
AEM EGT, AIT and MAP sensor
oil pump
water pump
new timing + kevlar belt
complete gasket kit
Flexalite fans
Fidanza cam wheels
South bend Stage 3 clutch,

·
Cabana Boy
2,105 Posts
LMAO!

Yeah, i got that, but don't know how to fix. I DID however catch this one:

What i wanted translated: Dutch girls are hot

What they said it was: De Nederlandse meisjes zijn heet

Thankfully I double checked it before I put it in my sig! As it comes back as The Dutch little girls are hot! Holy crap! That Hanson guy from To Catch a Predator would be on my doorstep in minutes!

I had a loooong layover in the Netherlands and fell in love with the ladies up there. I LOVE how direct they are. No beating around the bush... They know what they want and aren't afraid to tell you...

Buttch

661 - 680 of 707 Posts