Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner

1 - 20 of 707 Posts

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #1
I left Holland about 13 years ago, is there 3/S cars in The Netherlands??? I have been back every year or so but never seen one.

·
2nd = 1st loser
91 Posts
yep i have one

texas import i don't know the mitsu dealler exact
there very rare overhere i get more responce than guys with porsches,bmw's and mercedes it's nice :cool:

·
3Si in The Netherlands

Hi I used to drive a 91 SL but last month I could get my hands on a German 2000 VR-4 with only 4000 miles on the clock. It even smells new, no scratches and it came with 4 spare (original wheels and tyres) and 4 OZ Wheels 235 front and 275 rear.
And yes you do twist necks with our cars in the Netherlands.

·
2nd = 1st loser
91 Posts
R1 where are you at?

Another GT3000 in holland
so where you at in the netherlands
maybe we can organize something here in holland

groeties egbert

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #5
lekker lullen

laten we lekker nederlands praten dan kan niemand ons begrijpen! Sinds ik nog officieel nederlander ben hebben we 3 NL 3/S ers! das een club!

I kwam oorspronkelijk van sas van gent in zeeuws Vlaanderen

Ik ben 39 en mijn naam is mark

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #6
2000

R1Driver said:
Hi I used to drive a 91 SL but last month I could get my hands on a German 2000 VR-4 with only 4000 miles on the clock. It even smells new, no scratches and it came with 4 spare (original wheels and tyres) and 4 OZ Wheels 235 front and 275 rear.
And yes you do twist necks with our cars in the Netherlands.
Ik nie begrijpe, waren ze niet gestopt met ze te bouwen in 1999? post eens een paar fotootjes van jullie autos, ik wil we eens zien of ze er anders uit zien dan in VS. 4000 mijlen das wel lekker!

·
In Europa is een auto van de datum dat hij voor het eerst geregistreerd is. Zo komen er in Duitsland nog 2001's voor en
nog 3 die helemaal nog nooit op kenteken hebben gestaan.
BTW ik ben Paul en 44. Ik kom uit Apeldoorn. C Ya.

·
Sorry man,

I checked the phonebook for that name. Came up with 3772 matches.
Know a hometown?? or anything that could narrow it down a bit more ?

Bye

·
2nd = 1st loser
91 Posts
aanpassingen moeten doen??

Hoi paul
R1Driver said:
In Europa is een auto van de datum dat hij voor het eerst geregistreerd is. Zo komen er in Duitsland nog 2001's voor en
nog 3 die helemaal nog nooit op kenteken hebben gestaan.
BTW ik ben Paul en 44. Ik kom uit Apeldoorn. C Ya.
Heb je ook nog aanpassingen moeten doen? enne............ is het een VR-4 of een non turbo?

egbert 37 (saving for VR-4)

http://www.imagestation.com/picture/sraid73/p88014b0306de4968aee78f219d8e1191/fb719dd6.jpg

·
Zo gauw het lukt zal ik een fotootje doen. Het is een VR-4.
Geen aanpassingen nodig. Auto was al in Nederland toen ik hem kocht.

·
Registered
185 Posts
nog een nederlander

nou, als je goed zoekt kun je in holland best een 3000gt vr4 vinden. toen ik er nog woonden had ik er bijna eentje gekocht. hat was een 92 blauw. was ongeveer 30 ruggen. weet niet meer hoeveel kilometers erop waren. dat soort autos zie je niet veel in holland, maar ik had er wel een paar gezien toen ik in frankfurt werkte.

maarje, ze zijn er wel, trouwens, er is een duitse(denk ik) 3000gt club. ik heb wel eens de website gezien en er waren een paar fotos van hun autos...als ik die site ooit weer eens tegenkom, zal ik de link hier posten.

mzzl

·
Registered
13 Posts
Hey, that's cool.......... Guys from the Netherlands. I'm Remco and l am Dutch. I own a 1991 Dodge Stealth R/T. Very rare overhere, so I turn lot's of heads :D . I've been looking for 3000GT's, GTO's and Stealth's in the Netherlands. But there are just a few as i found out. I know just one other guy with a stealth and have had some e-mail contact with him. I would love to see a gathering in the Netherlands of 3000GT/ GTO/ Stealth's, would be great ! So let me post my e-mail adres here and see what I will get in my mail. The adres is: [email protected] {and if this is not allowed here I will break it up in parts, so: info @ telemaniac .nl}. I would love to here from you :)

He, dat is te gek.......... Jongens uit Nederland. Ik ben Remco en Nederlands. Ik ben de bezitter van een 1991 Dodge Stealth R/T. Heel zeldzaam hier, dus ik laat heel wat hoofden draaien :D Ik ben opzoek geweest naar 3000GT, GTO en Stealth eigenaren in Nederland. Maar ik weet dat er slechts een paar zijn. Ik ken nog een 1 andere Stealth eigenaar waar ik zo nu en dan e-mail contact heb. Ik zou het helemaal top vinden om eens een meeting te houden in Nederland van 3000GT/ GTO/ Stealth's. Ik post hier mijn e-mail en hoop leuke reactie's te krijgen. Ik hoor graag van je. Zie voor het e-mailadres de engelse versie van dit verhaal. BTW. Ik woon in Flevoland.

Mvg,
Remco

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #16
Super Q and ik (duchguy) wonen in Texas, q is in Houston en ik ebn in Dallas we hebben mekaar al een paar keer ontmoet op een paar bijeenkomsten in Houston.

Eenvraagje voor deTT guys, hebben jullie inderdaad 13G turbos austomatish(stock) in de TT's??

BTW als je je afvraagt waarom er geen T in duchguy is dat is omdat die naam al was ingenomen op mijn oude nummerbord in Californie, dus zodoende heb ik die naam maar aangenomen voor alles zoals m'n e-mail enzo !! Now ya know, lol!!

·
R1Driver said:
Zo gauw het lukt zal ik een fotootje doen. Het is een VR-4.
Geen aanpassingen nodig. Auto was al in Nederland toen ik hem kocht.

Like I promissed a long time ago I created a photo album to show off my stuff. For the dutch guys (if they don't mind the little trip this extends to our Texan countrymen as well) we should pick a date this year to cruise ... somewhere. I personally like the German Sauerland because it's near and has excellent winding roads and we get to drive the Autobahn to and fro. I do this quite often with the motorcycle, less than 1 hour to cover about 200 km. We could also go to the racetrack in Zandvoort and drive a couple of laps. May 18th I'll be there trashing the R1 all day long. C U all.

The photo album

·
duchguy said:
Super Q and ik (duchguy) wonen in Texas, q is in Houston en ik ebn in Dallas we hebben mekaar al een paar keer ontmoet op een paar bijeenkomsten in Houston.

Eenvraagje voor deTT guys, hebben jullie inderdaad 13G turbos austomatish(stock) in de TT's??

BTW als je je afvraagt waarom er geen T in duchguy is dat is omdat die naam al was ingenomen op mijn oude nummerbord in Californie, dus zodoende heb ik die naam maar aangenomen voor alles zoals m'n e-mail enzo !! Now ya know, lol!!
You know what they say;"It ain't much if it ain't dutch"
Degene die heel veel weet van de europese versie is Roger www.rtec.ch in Zwitserland. Ik heb geen idee. Weet wel dat onze europese ook gewoon 286 pk zouden moeten leveren. Wat ik wel zeker weet is dat de versnellingsbak hier absoluut niet kapot gaat en dat de motor beter bevestigd is.

·
?Mark
16,549 Posts
Discussion Starter #19
R1Driver said:
You know what they say;"It ain't much if it ain't dutch"
Degene die heel veel weet van de europese versie is Roger www.rtec.ch in Zwitserland. Ik heb geen idee. Weet wel dat onze europese ook gewoon 286 pk zouden moeten leveren. Wat ik wel zeker weet is dat de versnellingsbak hier absoluut niet kapot gaat en dat de motor beter bevestigd is.
Is het belgische knol paarde krachten of the nederlands dressuur paard PK's? :D

mn nederlands humor is nog steeds goed hoor!! (al zeg ik het zelf)

·
duchguy said:
Is het belgische knol paarde krachten of the nederlands dressuur paard PK's? :D

mn nederlands humor is nog steeds goed hoor!! (al zeg ik het zelf)
De vraag stellen is um beantwoorden. Maar zonder dollen, heb jij al die modificaties aan de auto uit je signature zelf aangebracht ? En zo ja had je al technische achtergrond ? Ik sta nu op het punt om ook maar zelf te gaan sleutelen aangezien ik geen enkele garage vertrouw met mn auto. Laatste keer dat mn SL bij de Mitsu dealer was zaten er verschillende wielmoeren op en hoewel ik ze kon ruilen zegt dat wel veel over de manier waarop met de auto wordt omgegaan. Bovendien is hij hier zo zeldzaam dat ze er onder het mom van een proefrit lekker mee gaan scheuren. En je zult nog wel weten dat het hier allemaal flink duur is 275 banden moet ik zelfs op wachten omdat ze niet eens standaard op voorraad zijn. Anyway ik zou in de toekomst nog graag een beroep op jou willen kunnen doen m.b.t. modifications.

Hoe bevalt de US of A? En Dallas in het bijzonder? Ik ben in 1983 voor het eerst in de US geweest en sindsdien ben ik helemaal verknocht aan dit land en heb inmiddels 25 staten bezocht en sommige meerdere malen. C U

1 - 20 of 707 Posts