Ik nie begrijpe, waren ze niet gestopt met ze te bouwen in 1999? post eens een paar fotootjes van jullie autos, ik wil we eens zien of ze er anders uit zien dan in VS. 4000 mijlen das wel lekker!R1Driver said:Hi I used to drive a 91 SL but last month I could get my hands on a German 2000 VR-4 with only 4000 miles on the clock. It even smells new, no scratches and it came with 4 spare (original wheels and tyres) and 4 OZ Wheels 235 front and 275 rear.
And yes you do twist necks with our cars in the Netherlands.
Heb je ook nog aanpassingen moeten doen? enne............ is het een VR-4 of een non turbo?R1Driver said:In Europa is een auto van de datum dat hij voor het eerst geregistreerd is. Zo komen er in Duitsland nog 2001's voor en
nog 3 die helemaal nog nooit op kenteken hebben gestaan.
BTW ik ben Paul en 44. Ik kom uit Apeldoorn. C Ya.
R1Driver said:Zo gauw het lukt zal ik een fotootje doen. Het is een VR-4.
Geen aanpassingen nodig. Auto was al in Nederland toen ik hem kocht.
You know what they say;"It ain't much if it ain't dutch"duchguy said:Super Q and ik (duchguy) wonen in Texas, q is in Houston en ik ebn in Dallas we hebben mekaar al een paar keer ontmoet op een paar bijeenkomsten in Houston.
Eenvraagje voor deTT guys, hebben jullie inderdaad 13G turbos austomatish(stock) in de TT's??
BTW als je je afvraagt waarom er geen T in duchguy is dat is omdat die naam al was ingenomen op mijn oude nummerbord in Californie, dus zodoende heb ik die naam maar aangenomen voor alles zoals m'n e-mail enzo !! Now ya know, lol!!
Is het belgische knol paarde krachten of the nederlands dressuur paard PK's?R1Driver said:You know what they say;"It ain't much if it ain't dutch"
Degene die heel veel weet van de europese versie is Roger www.rtec.ch in Zwitserland. Ik heb geen idee. Weet wel dat onze europese ook gewoon 286 pk zouden moeten leveren. Wat ik wel zeker weet is dat de versnellingsbak hier absoluut niet kapot gaat en dat de motor beter bevestigd is.
De vraag stellen is um beantwoorden. Maar zonder dollen, heb jij al die modificaties aan de auto uit je signature zelf aangebracht ? En zo ja had je al technische achtergrond ? Ik sta nu op het punt om ook maar zelf te gaan sleutelen aangezien ik geen enkele garage vertrouw met mn auto. Laatste keer dat mn SL bij de Mitsu dealer was zaten er verschillende wielmoeren op en hoewel ik ze kon ruilen zegt dat wel veel over de manier waarop met de auto wordt omgegaan. Bovendien is hij hier zo zeldzaam dat ze er onder het mom van een proefrit lekker mee gaan scheuren. En je zult nog wel weten dat het hier allemaal flink duur is 275 banden moet ik zelfs op wachten omdat ze niet eens standaard op voorraad zijn. Anyway ik zou in de toekomst nog graag een beroep op jou willen kunnen doen m.b.t. modifications.duchguy said:Is het belgische knol paarde krachten of the nederlands dressuur paard PK's?![]()
mn nederlands humor is nog steeds goed hoor!! (al zeg ik het zelf)