Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner
1 - 20 of 1685 Posts

· Amsterdamn
4,817 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)
Dank u! Zoveel strijd gehad hierover, het was net die film 300!
En u ook gefeliciteerd met het eigen forum natuurlijk ;)

Voor alle kindertjes met poep in hun oortjes (kevin ;)), voortaan hier posten natuurlijk

Eerste update over de datingsite, ik schijn populair te zijn volgens meneer collega......

· Amsterdamn
4,817 Posts
Discussion Starter · #7 ·
You better watch your ass mr 92eurodiamante, Buttch also had a huge mishap with a translator :D

Haha nee had al gezegd dat de auto absoluut niet op internet mocht, heb al eens gelul gehad met het hele liefde maakt blind: I aint saying shes a golddigger but she wasnt messing met mij omdat ik zo'n geweldig karakter heb! ennn daar kom je altijd te laat achter

· Amsterdamn
4,817 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Datingsite? Golddigger? whaaaaaa?
Priceless :muahaha:
Were talking about me; my business associate put me on a dating site and he was saying he's gonna get me a nice girl to go out with. But i dont trust him with it, especially since i wont be able to see her first! And he didnt have permission to post up a pic of the car since it attracts the wrong type of chicks :D

En nee kevin, dat weet ik :D Maar ik ben ook nogal kritisch, meestal knap ik af op piepkleine dingen. Daarom zou hij het wel "even" regelen

· Registered
3,355 Posts
Right on the money! Experienced it first hand, girl found out i have a pool in the yard and she instantly liked me. Over here that shit doesnt come cheap.
I would imagine a 3000gt is more expensive over there right? I know people in australia have offered me alot of money for some of my diamante interior parts cause the ones over there where made very plainly.
All about location.

· Headmaster
630 Posts
Hey ff een vraagje,,,,, ik stap over op AEM dus ik heb mijn maf niet meer nodig en ik twijfel of ik gewoon 2 filters direct op mijn turbo's zal zetten of dat ik wel gewoon de buizen laat lopen en op de standaard locatie filters maak.

Direct op de turbo's is natuurlijk hogere inlaat temperaturen, maar het ruimt wel een stuk op onder de kap

· ?Mark
24,639 Posts
yippie, een klein land met hun eigen forum!

· ?Mark
24,639 Posts
Hey ff een vraagje,,,,, ik stap over op AEM dus ik heb mijn maf niet meer nodig en ik twijfel of ik gewoon 2 filters direct op mijn turbo's zal zetten of dat ik wel gewoon de buizen laat lopen en op de standaard locatie filters maak.

Direct op de turbo's is natuurlijk hogere inlaat temperaturen, maar het ruimt wel een stuk op onder de kap
Gewoon een metalen gaasje erover das genoeg!

1 - 20 of 1685 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.