Heej mensen.
ongeveer een weekje of 3 terug, begon m'n gt olie te verliezen, dit komt tussen het blok en het koppelingshuis vandaan
Ik neem aan dat dit de krukaskering is.
Omdat dit nu gebeurd is, gaat m'n blok eruit in augustus, en gaat het naar een revisiebedrijf, en worden alle slijtage delen veravangen.
eerst wou ik niet zulke stappen ondernemen met een 3000gt SL, omdat ik het eigenlijk zonde geld vindt.
maar nu ik het blok zeg maar laat reviseren, wil ik er toch mee verder, maar daar heb ik wat vraagjes over.
Is het Mogelijk om van een FWD een AWD te maken? En zo ja wat heb ik nodig?(neem aan dat daar geen electronica bij komt kijken).
Op Ebay in Engeland heb je de GTO doctor wat veel gto en gt/stealth onderdelen verkoop, waarbij ook een non turbo --> naar turbo kit.
Dit is een kit waarbij alles inbegrepen is, om van je non turbo een twintubo te maken. Inbegrepen, intake plenum, turbo's,leidingen,spruitstukken,downpipe,ecu enz.
Past dit zomaar op een non turbo blok, of moet ik bij de revisie denken aan iets andere onderdelen, zoals andere koppakking,kopbouten, zodat ik dat al in orde heb.
Ik hoop dat iemand van jullie me een beetje op weg kan helpen.
meesten wat ik vindt op het forum zijn complete swaps met motoren. maar aangezien ik voor 800 pond een blok kan krijgen met garantie in Engeland, maar geen 1300 pond verzendkosten ga betalen voor een motorblok uit engeland, vindt ik dat geen optie. Hier in Nederland, heb ik nog geen blok kunnen vinden (of ik zoek slecht).
Greetz Guino
ongeveer een weekje of 3 terug, begon m'n gt olie te verliezen, dit komt tussen het blok en het koppelingshuis vandaan
Ik neem aan dat dit de krukaskering is.
Omdat dit nu gebeurd is, gaat m'n blok eruit in augustus, en gaat het naar een revisiebedrijf, en worden alle slijtage delen veravangen.
eerst wou ik niet zulke stappen ondernemen met een 3000gt SL, omdat ik het eigenlijk zonde geld vindt.
maar nu ik het blok zeg maar laat reviseren, wil ik er toch mee verder, maar daar heb ik wat vraagjes over.
Is het Mogelijk om van een FWD een AWD te maken? En zo ja wat heb ik nodig?(neem aan dat daar geen electronica bij komt kijken).
Op Ebay in Engeland heb je de GTO doctor wat veel gto en gt/stealth onderdelen verkoop, waarbij ook een non turbo --> naar turbo kit.
Dit is een kit waarbij alles inbegrepen is, om van je non turbo een twintubo te maken. Inbegrepen, intake plenum, turbo's,leidingen,spruitstukken,downpipe,ecu enz.
Past dit zomaar op een non turbo blok, of moet ik bij de revisie denken aan iets andere onderdelen, zoals andere koppakking,kopbouten, zodat ik dat al in orde heb.
Ik hoop dat iemand van jullie me een beetje op weg kan helpen.
meesten wat ik vindt op het forum zijn complete swaps met motoren. maar aangezien ik voor 800 pond een blok kan krijgen met garantie in Engeland, maar geen 1300 pond verzendkosten ga betalen voor een motorblok uit engeland, vindt ik dat geen optie. Hier in Nederland, heb ik nog geen blok kunnen vinden (of ik zoek slecht).
Greetz Guino