Mitsubishi 3000GT & Dodge Stealth Forum banner
1 - 6 of 6 Posts

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #1 ·
hey guys

Ik begin het al te voelen , het importeren van onderdelen in Nederland lol. Ik had 6 stock 360cc injectoren van cali naar NL per post toegestuurd en het kost me al $45 in een klein doosje. Nu heeft mn neef het gekregen en moest nog effe $30 euro neertellen. 12.50 euro belasting en de rest weet ik niet eens lol

Hoe kan dat nu allemaal? Wat is dat nu allamaal voor gedoe? Het is tweede hands, ewr is al belasting voor betaalt, ik heb post betaalt. Now what?

Ik heb nog drie doosjes onderweg brrrrrr

het was al erg een VR4 nu heb ik er twee en eentje internationaal, binnenkort gaat mn vrouw nog zeggen dat ik een baan moet gaan zoeken!:moon2:

· Registered
62 Posts
Dat is inderdaad vervelend. Je betaalt inderdaad o.a. tax, invoerrechten en douanekosten. Hier kun je bijna niks aan doen. Het enige wat je zou kunnen doen (maar aangezien je de pakjes al verstuurd hebt, komt dit te laat) , is een laag bedrag op je pakje schrijven zodat je een kleiner bedrag betaalt.

Maar grote kans dat je andere 3 paketten niet door de douane gecontroleerd worden, dit is steekproefsgewijs

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Invoerrechten Mark! Btw word niet gerekend.

Opschrijven dat de rommel geruild is voor iets anders of inderdaad een errug laag bedrag opschrijven.
maar aan de andere kant moet je de waarde invullen voor de verzekering als het zoekt raakt?

· ?Mark
24,639 Posts
Discussion Starter · #6 ·
ok just checking if I missed something

1 - 6 of 6 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.